domingo, 20 de mayo de 2007



Someone told me long ago
There's a calm before the storm,I know
t's been comin' for some time.
When it's over, so they say,
It'll rain a sunny day,I know
Shinin' down like water.


I want to know,
Have you ever seen the rain?
I want to know,
Have you ever seen the rain
Comin' down on a sunny day?


Yesterday, and days before,
Sun is cold and rain is hard,I know
Been that way for all my time.
'Til forever, on it goes
Through the circle, fast and slow,I know
It can't stop, I wonder.


I want to know,
Have you ever seen the rain?
I want to know,
Have you ever seen the rain
Comin' down on a sunny day?


Yeah!
I want to know,
Have you ever seen the rain?
I want to know,
Have you ever seen the rain
Comin' down on a sunny day?

4 comentarios:

Tania dijo...

Vale, perdon pero no conozco la cancion :S
Adivino por la foto que es un momento de esos pensativos? :)
Un besito preciosa!

lu dijo...

·Have you ever seen teh rain· de Rod Stewart

es que me encanta la canción sin más y las fotos así me encantan también :)

muaaa!

Anónimo dijo...

Que cancion mas chula y la foto me encanta pero me produce tristeza :S

Un besito GUAPA ;)

Anónimo dijo...

mira que soy tontita
no había leído el correo
y claro, flipaba jajaja
porque no sabía si habías cerrado el fotolog o qué había pasado

la verdad es que esto me gustá más
es muy tú :)

pasaré por aquí de vez en cuando, vale?

un besito enorme
:****